Odpovědi autora v diskuzním fóru

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (celkem z 5)
  • Autor
    Příspěvek
  • v odpovědi na: SIM karta a Wifi #53670

    Dobrý den,
    sim kartu lze vyměnit svépomocí, jelikož se jedná o elektrické zařízení, měl by provést výměnu někdo s patřičnou el. kvalifikací.
    SIM karta není používána k provozu Wi-Fi. Na sim kartě stačí mít pouze tarif pro zasílání SMS zpráv.
    Nejdůležitější je před vložením sim karty do GSM modulu v řídící jednotce deaktivace PIN kódu.

    v odpovědi na: Pristupove udaje do APP #53668

    Dobrý den,
    defaultní heslo naleznete v Provozním řádu Vaší čistírny, případně se obraťte na kolegy z Obchodního oddělení telefonicky nebo emailem a požadované údaje Vám zašlou.

    v odpovědi na: Aplikace v mobilu a řídící jednotka #5786

    Dobrý den,
    dle sdělení vývojářů je termín zavedení WiFi mód klient předpokládaný na 08/2022, tento termín se může změnit.

    v odpovědi na: Aplikace v mobilu a řídící jednotka #5785

    Dobrý den,
    GSM modul lze dodatečně doplnit. Pokud máte zájem, kontaktujte Obchodní oddělení emailem: topas@TopolWater.com, kolegové s Vámi vše potřebné vyřeší.

    v odpovědi na: Aplikace v mobilu a řídící jednotka #5753

    Dobrý den,
    pro iPhone prozatím aplikaci nemáme. V iPhone je možné využít integrovaný prohlížeč Safari. Po připojení k Wi-Fi síti ČOV se můžete přihlásit zadáním adresy: http://topol.tom
    Otestováno na IOS verze 15.4.1

    S pozdravem
    Michal Smítka

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (celkem z 5)