Odpovědi autora v diskuzním fóru
- AutorPříspěvek
- Eva KrupičkováSprávce
Tabulku s rozmístěním trysek Vám posílám e-mailem.
Nabídku na provedení rekonstrukce technologické části ČOV Vám zpracujeme, pokud nám zašlete kontaktní údaje, místo instalace, typ ČOV, pokud máte i výkres ale především fotografie Vaší ČOV na adresu topas@topolwater.com.Eva KrupičkováSprávceUvedená závada znamená poruchu dekantéru. V provozním řádu si najděte tabulku „Signalizace závad“, kde jsou jednotlivé závady specifikovány a je zde i návod, co je třeba udělat. Pokud si nevíte rady, kontaktujte prosím naše servisní oddělení.
Eva KrupičkováSprávceDobrý den.
Žádné dešťové vody nemohou do čistírny přijít. Bylo by dobré vypozorovat, jestli skutečně došlo k netěsnosti místa napojení přítoku nebo jestli máte netěsnost přítokového potrubí a voda vám tak přichází trubkou do ČOV. Zjistěte si prosím typ a výrobní číslo Vaší ČOV a poté kontaktujte naše servisní oddělení (mob. 725 175 023), kde Vám poradí, jak to řešit.Eva KrupičkováSprávcePři průtočné fázi se PF naplní vodou, zvedne plováček a ten pustí vzduch na mamutku čisté vody z něj. Ta vodu odčerpá z mezidna. Při zpětné fázi se PF propírá a odtahuje se špinavá voda mamutkou do nátoku. Voda tedy kolísá… Ale během dne určitě hladina vystoupá nad vrstvu písku. Pokud Vám voda do pískového filtru nepřitéká, může to mít více příčin. Zkuste kontaktovat servisní oddělení na tel. 327 582 882.
- AutorPříspěvek