Odpovědi autora v diskuzním fóru

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 příspěvky - 16. až 19. (celkem z 19)
  • Autor
    Příspěvek
  • v odpovědi na: Trysky #4626

    Tabulku s rozmístěním trysek Vám posílám e-mailem.
    Nabídku na provedení rekonstrukce technologické části ČOV Vám zpracujeme, pokud nám zašlete kontaktní údaje, místo instalace, typ ČOV, pokud máte i výkres ale především fotografie Vaší ČOV na adresu topas@topolwater.com.

    v odpovědi na: error DEK #4620

    Uvedená závada znamená poruchu dekantéru. V provozním řádu si najděte tabulku „Signalizace závad“, kde jsou jednotlivé závady specifikovány a je zde i návod, co je třeba udělat. Pokud si nevíte rady, kontaktujte prosím naše servisní oddělení.

    v odpovědi na: Zvýšení hladiny v nátokové komoře po deštích #4602

    Dobrý den.
    Žádné dešťové vody nemohou do čistírny přijít. Bylo by dobré vypozorovat, jestli skutečně došlo k netěsnosti místa napojení přítoku nebo jestli máte netěsnost přítokového potrubí a voda vám tak přichází trubkou do ČOV. Zjistěte si prosím typ a výrobní číslo Vaší ČOV a poté kontaktujte naše servisní oddělení (mob. 725 175 023), kde Vám poradí, jak to řešit.

    v odpovědi na: Hladina vody v pískovém filtru #4598

    Při průtočné fázi se PF naplní vodou, zvedne plováček a ten pustí vzduch na mamutku čisté vody z něj. Ta vodu odčerpá z mezidna. Při zpětné fázi se PF propírá a odtahuje se špinavá voda mamutkou do nátoku. Voda tedy kolísá… Ale během dne určitě hladina vystoupá nad vrstvu písku. Pokud Vám voda do pískového filtru nepřitéká, může to mít více příčin. Zkuste kontaktovat servisní oddělení na tel. 327 582 882.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 příspěvky - 16. až 19. (celkem z 19)